Pages - Menu

30 enero 2015

Editorial Bouquet

 




I must say I am very proud of my work being featured in Glamour Mexico & Latinamerica in the January issue.

I was inspired for this beauty editorial by a flower bouquet. I did the styling from the hair, makeup, nails to the wardrobe.

I had the best team to work with. Amazing NYC based photographer Enrique Vega, makeup artist Victor Noble and hair stylist Alberto Perez,

I am so grateful for moments and people like this.

Hope you enjoy and get inspired.





Debo decir que estoy muy orgullosa de que mi trabajo sea publicado en la revista Glamour México y Latinoamérica en la edición de enero .

Para esta historia editorial me inspire en un boquet de flores. Yo hice el styling desde el pelo, maquillaje uñas y ropa.

Tuve la increíble oportunidad de poder trabajar con el fotógrafo Enrique Vega, el maquillista Victor noble y el estilista Alberto Pérez.

Estoy muy agradecida por momentos como estos y gente como ellos.

Espero les guste y los inspire.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...