Pages - Menu

27 agosto 2014

So long … Summer


 




Finally summer is over…that means back to work and college.

My last semester of my career sounds like it will be fun and filled with many surprises, of that I'm sure.

The best part is that winter is one of my favorite seasons simply because it leads to two dates that I can not resist: Halloween and Christmas.

In addition to the amount of clothes we have to wear which lets us play with our imagination.

The look I´m wearing is very casual and fresh. I remember I designed this dress two years ago when I was going to one of the most intense and exciting trips of my life. My first time in Galicia.

The dress is very simple but I think perfect for any occasion.

I must admit that a couple of my friends were obsessed with this dress. This makes me so happy.
Just to know that my designs would like someone else to wear them.

In this look:

Flats: Vince Camuto (super comfortable)
Bag: Michael Kors.
Bracelet: Massimo Dutti.

I hope you like it .






Finalmente el verano termina... eso significa de regreso al trabajo y a la Universidad.

Mi último cuatrimestre de mi carrera suena a que será muy divertido y con muchas sorpresas de eso estoy segura.

La mejor parte es que viene el invierno una de mis temporadas favoritas simplemente porque nos lleva a dos fechas que no me puedo resistir : Halloween y Navidad.

Además de que la cantidad de ropa que tenemos que usar aumenta en gran cantidad y nos deja jugar con la imaginación.

Este look que llevo es muy casual y fresco. Recuerdo haber diseñado este vestido hace dos años para uno de los viajes más intensos y emocionantes de mi vida. Mi primera vez en Galicia.

El vestido es muy simple pero creo que perfecto para cualquier ocasión.

Debo admitir que un par de mis amigas se obsesionaron con este vestido de lo lindo que es.
Saber alguien más le gustaría ponerse mis diseños me hace muy feliz.

En este look:

Flats: Vince Camuto (super cómodos)
Bolsa: Michael Kors.
Pulsera: Massimo Dutti.

Espero les guste.

                                                              


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...