Pages - Menu

14 junio 2014

Simply Rose...



 





I went from being a person wearing black and white as a religion, to becoming one of those girls with an obsession for pink.

Yes, I am guilty and I admit, but I find this trend very cute. We´ll continue seeing this color for Fall-Winter, therefore our eye must get used to this.

It has many perks, as it almost always helps blur people´s factions, no matter their skin color.

Every day I have a more simple and straightforward look.

I've noticed that are cycles, as well as life, style has it´s own, I think I'm in my recession. ;)

In this look:

Bag: Ralph Lauren
Sweater: Massimo Dutti
Shoes: Jessica Simpson

I hope this inspires you.




De ser una persona que usaba negro y blanco como una religión, pase a ser de esas niñas con una obsesión por el rosa.

Sí, soy culpable y lo admito, pero me parece muy linda esta tendencia. Es un color que seguiremos viendo para Otoño-Invierno, por lo tanto acostumbremos nuestro ojo a este.

Tiene muchas ventajas, pues suele suavizar en su mayoría las facciones de las personas, no importando el color de la piel.

Cada día llevo más una línea de looks muy simples y sencillos.

Me he dado cuenta que son ciclos, así como en la vida, el estilo tiene ciclos y creo que estoy en mi recesión. ;)

En este look:

Bolsa: Ralph Lauren
Sueter: Massimo Dutti
Zapatos: Jessica Simpson

Espero que las inspire.















No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...