Pages - Menu

05 mayo 2014

Styling CMN Tradeshow 2014





I find myself in a position where I´m forever grateful to all those people that had formed me in my path of fashion.

They have trusted me and have given me their support a 100% with their mind open so I can develop my line of work.

I´ll never get tired of thanking them for giving me all of these wonderful experiences.

This fashion styling I must admit was super easy. Most of the designer knew exactly what they wanted for the runway.

Which make my job easier, but never leaving aside the little details about the clothes and makeup.
Just as the walk in the catwalk.

As always it was a wonderful experience. We worked with renowned mexican designers like Olmos y Flores, Michelle Torres and Malafacha.

This mix gave the show a interesting diversity, which made it funner to work with.






Me encuentro en una posición donde agradezco a todas las personas que han formado mi camino en la moda.

Muchas de ellas han confiado en mi y me han dado tareas increíbles con la mente 100% abierta para que yo desarrolle mi trabajo.

Nunca me cansaré de agradecer a estas personas, que además de darme siempre estas oportunidades.

Este styling debo admitir fue uno de los más tranquilos que he tendió durante mi carrera, los diseñadores venían muy preparado y con una idea clara de lo que querían.

Definitivamente esto facilita mi trabajo pero nunca dejamos todos los detalles con la ropa y maquillaje. Así como las salidas y entradas de modelos en la pasarela.

Fue como siempre una experiencia increíble. Trabajamos con diseñadores como Olmos y Flores, Michelle Torres y Malafacha.

Dandole una gran diversidad de estilos y formas en la ropa durante la pasarela.












No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...