Pages - Menu

07 mayo 2014

Royaly Blue












Summer is close and I can feel it in the air, most birthdays in my family are during this season, and I just love been surrounded by them.

But even though of the heat of the city, there´s no way to keep me away from my leather skirts and jackets.

My mom says people are going to start thinking that I don´t have clothes, but when I have a certain obsession with one garment I just can´t get them off.

This is true, I have obsessions which I can´t explain. I used to wear a lot of blazers, maybe it was because I didn´t want to loose this traditional style in me, which comes from my mother.

Then I went through my white shirt phase. Yes, I am talking about the shirt that men wear to work. Slim fit, long or big I used to wear them in all the forms they came, I just loved them.

I don´t think this is a bad thing sticking to much to certain things. They form you and transform you, make you who you are and make you evolve.

My traditional style phase thankfully it´s over. Even though I love this type of style I don´t want to go back to it. I would like to define myself as I am, it´s time for me to set free and wear crazy cool things. Because that´s just who I am.

In this look:

Dress and jacket: ZARA
Shoes: ZARA (in stores)
Earrings: Forever 21
Bag: Michael Kors

Hope this inspire you to keep changing.









El verano se acerca y lo siento en el aire, comienzan todos los cumpleaños en mi familia y me encanta pasar estos días rodeados de ellos.

Pero a pesar de el constante calor en la ciudad, no hay forma que me pueda quitar de la cabeza mis faldas o chamarras de piel.

Mi mamá me dice que la gente pensará que no tengo más ropa, cuando me obsesiono con ciertas prendas no hay manera de quitarmelas de encima.

Es cierto tengo etapas con pequeñas obsesiones por prendas. Antes solía usar mucho blazers, creo que era porque no me quería separar de esta parte tradicional en mí que vienen mucho de mi mamá.

Luego paso mi obsesión a camisas blancas. Sí, camisas de esas que llevan los hombres a la oficina. Las usaba con todos los cortes, largos y tamaños. A la cintura, dobladas, metidas al pantalón, desabotonadas o como se la imaginen.

Así que veo una tendencia fuerte en mí. Pero no creo que sea algo malo, son cosas que te marcan te definen, hacen que la gente te identifique. Pero como todo en la vida hay que evolucionar e ir cambiando y mejorando.

Mi fase de estilo tradicional creo ya lo superé, aunque me encanta este estilo no quiero regresar a él. Me quiero definir como soy yo, ya es momento y quiero despegar a llevar cosas más locas e interesantes. Porque así soy y me encanta.

En este look:

Vestido y chamarra: ZARA
Zapatos: ZARA ( en tiendas)
Aretes: Forever 21
Bolsa: Michael Kors

Espero que esto las siga inspirando.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...