Pages - Menu

02 abril 2014

The greenest summer


 

Going to the office everyday has showed me a side of my way of dressing up that I didn´t know.

Mixing up all of this classic pieces with my sometimes rocker personal style has been a roller coaster ride. Mostly for my boss, who thinks I have a very darling sense of style.

I don´t think is wrong, the thing is that I´ve never seen myself as a type of person who could work long office hours. And don´t get me wrong but I love to dress sometimes crazy and have a creative insight about things.

So in this look I mix classic pieces like this blouse and dress, but mess it around with combat boots and a leather jacket.

I think is the perfect of both worlds.

What do you think?

In this look:

Dress, jacket: ZARA
Boots: Bershka
Bag: Bimba & Lola

Hope I keep inspiring you.





Ir a la oficina todos los días me ha mostrado una parte de mi forma de vestirse que yo nunca había experimentado.

Mezclar todas estas piezas clásicas con mi estilo personal a veces rockero ha sido una montaña rusa. Sobre todo para mi jefa, quien cree que tengo un sentido del estilo un poco atrevido.

Creo que no está mal, la cosa es que nunca me he visto como un tipo de persona que podría trabajar largas horas en una oficina. Y no me malinterpreten, pero me encanta vestir a veces loco y tener una visión creativa de las cosas.

Así que en este look mezclo piezas clásicas como esta blusa y vestido, pero le doy este toque edgy con botas de piso y una chaqueta de cuero.

Creo que es el look perfecto de ambos mundos.

¿Qué piensan ustedes?

En este look:

Vestido, chamarra: ZARA
Botas: Bershka
Bolsa: Bimba & Lola

Espero seguirlas inspirando.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...