Pages - Menu

07 abril 2014

Sequined kind of life







It´s the beginning of the week and the best way to celebrate is with a little shine.

I really love sequins, but what woman does´t, I feel that in my past life I was a diva or something, because I can not help but buy these sequined jackets.

Of course anyone who sees me on the street will think it´s too much, but it makes me happy, and I think there is nothing better to wear and do what makes you happy.

I've always said and I true to saying, that sequins can be worn on any occasion.
Whether it is for something more dressed up and flirty, or just a night out with your girlfriends.

It is a fun way to show your personality.

In this look:

Jacket: French Connection
Sandals: ZARA
Bag: Bimba & Lola
Ring: BCBG MaxAzria 

I hope this inspires you to try something different and feel out of your element.






Comienzo de semana y como mejor que celebrarlo con un poco de brillo.

La verdad amo el brillo, pero que mujer no, siento que en mi vida pasada fui una diva porque no puedo evitar comprarme estos sacos de lentejuelas.

Claro quien me vea por la calle pensará que es demasiado pero a mi me hace feliz, y creo que no hay nada mejor que usar y hacer lo que te hace feliz.

Siempre lo he dicho y soy fiel al decir que las lentejuelas se pueden llevar en cualquier ocasión.
Ya sea para algo muy arreglado y coqueto, o simplemente una salida con tus amigas.

Es una manera muy divertida de mostrar tu personalidad.

En este look:

Saco: French Connection
Sandalias: ZARA
Bolsa: Bimba & Lola
Anillo: BCBG MaxAzria

Espero inspirarlas a que prueben algo distinto y se sientan fuera de su elemento.                                                                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...