Pages - Menu

14 abril 2014

Never miss Little Black Dress












Short, tight, long or loose, the classic little black dress is a must have in anyone´s closet, not simply because it has become iconic, but it is the best piece to save you for those days yo don´t know or ¨don´t have¨ nothing to wear.

I must admit, for someone like me who loves black I just simply don´t have a LBD, this one is from my sister´s closet, but I love it because it has this cute but relaxed kind of thing.

You can wear it whatever way you want with flats, heels, boots or sandals, it´ll never be a miss.

In this look:

Dress: Massimo Dutti
Bag: Rebecca Minkoff
Boots: Vince Camuto

Wear it anyway you like it and any way you feel comfortable.




Corto, pegado, largo o suelto, el clásico vestido negro nunca puede faltar en un armario, no es simplemente por el hecho que se ha vuelto irónico, sino que es lo mejor para una salvada esos días que no sabes o ¨tienes¨ que ponerte.

Debo admitir para alguien como yo que le encanta el negro simplemente no tengo uno, este es del armario de mi hermana pero me encanta, porque tiene este aire coqueto pero relajado.

Lo puedes llevar como quieras, flats, tacones botines o hasta sandalias nunca te fallará.

En este look:

Vestido: Massimo Dutti
Bolsa: Rebecca Minkoff
Botas: Vince Camuto

Llévalo como te guste y como te sientas cómoda.







No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...