Pages - Menu

24 marzo 2014

The Getaway











I just love my weekend getaways.

I must admit I am a very spontaneous person in many ways, so I usually take my weekends as a little vacation, decided to go exploring around and find shelter where I can relax, inspire and re discover myself every time.

I've always said I have a gypsy soul, I love traveling, being away and exploring new places.

And what better way to explore them than these casual look.

In this look:

Dress: ZARA
Shirt: Massimo Dutti
Jewelry: Vintage

I hope that inspires you to explore and see new places.






Simplemente me encantan mis escapadas los fines de semana.

Debo admitir que soy una persona muy espontánea en muchos aspectos, así que suelo tomar mis fines de semana como pequeñas vacaciones, decidida a ir a explorar los alrededores y encontrar refugios donde pueda descansar, inspirarme y re descubrirme cada vez.

Siempre lo he dicho tengo una alma gitana, me encanta viajar, estar lejos y conocer.

Y que mejor estos looks casuales, desinhibidos de cualquier regla para disfrutar.

En este look:

Vestido: ZARA
Camisa: Massimo Dutti
Joyería: Vintage

Espero que las inspire para explorar y conocer nuevos lugares.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...