Pages - Menu

12 febrero 2014

Red and blue, military style








The middle of the week and have tons of projects to do for this entire year.

I love having time to get out hang with my friends, but for days like today that I have a lot to I always like to walk comfortably with my faithful companions my heels.

This shirt was a gift from my mom, I loved the cut in the back and pattern, I think it´s flirty but discreet at the same time.

My favorite thing about this look is my Uterque bracelet, I love the trend of this season about using images of animals from the accessories to the clothing.

Note a big trend coming next season are insects :) . I love these trends that are inspired by nature in an unexpected way.

In this look:


Shoes and shirt: ZARA
Bag: Michael Kors
Bracelet: Uterque
Sunglasses: Isaac Mizrahi

I hope you like this look.



Mitad de semana y con toda la pila para millones de proyectos que vienen este año.

Me encanta tener tiempo para salir y pasear un rato con mis amigas, pero para días como hoy que tengo mucho que hacer me gusta andar cómoda pero siempre con mis fieles compañeros mis zapatos altos.

Esta camisa fue un regalo de mi mamá, me encantó el corte en la espalda y el estampado, se me hizo coqueto pero discreto al mismo tiempo.

Lo favorito de este look es mi pulsera de Uterque me encanta que sea la tendencia el uso de animales desde accesorios y ropa.

Tomen nota la máxima tendencia proximamente serán insectos :) me encanta estas tendencias inspiradas en la naturaleza de una manera inesperada.

En este look:

Zapatos y blusa: ZARA
Bolsa: Michael Kors
Pulsera: Uterque
Lentes: Isaac Mizrahi

Espero les guste este look.

                                                       





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...