Pages - Menu

17 febrero 2014

Inner Tomboy














It seems these days the only thing I'm using are heels and I must admit I'm exhausted and my feet scream for flats.

So this Sunday I went for a more relaxed look than usual, just channeling my inner tomboy.

The mix between relaxed and formal pieces is something I just love, it looks perfect for any type of event, it all depends on how you wear it.

The black and white trend seems to be getting stronger and it´s personally one of my favorites, honestly these two colors never fail either for something more casual or  for something more formal.

In this look:

Sweater: Massimo Dutti
Clutch: Uterque
Necklace: ZARA
Flats: Dolce Vita




Parece que estos días lo único que estoy usando son tacones y debo admitir estoy exhausta y mis pies gritan por flats.

Así que este domingo opte por un look mucho más relajado de lo normal, simplemente buscando a mi niño interno para este comfort que necesito.

Vuelve esta faceta de lo formal con algo muy casual y creo que es perfecto para cualquier ocasión, todo depende de como lo lleves.

Sigue mucho la tendencia de blanco y negro, personalmente es una de mis favoritas, sinceramente estos dos colores nunca fallan ya sea para algo casual o un look más producido.

En este look:

Sueter: Massimo Dutti
Clutch: Uterque
Collar: ZARA
Flats: Dolce Vita





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...