Pages - Menu

27 enero 2014

Leopard, black and gold


















I've always loved the combination of black and gold, it never fails, elegant, classy, sophisticated, chic, too many words for one combination of two colors.

The days are still fresh so I keep layering my looks a lot.

In this look I must say that the special thing are the earrings which I love despite been so long, they just have this cool-rocker type of look that you can add to any simple outfit.

But I must talk about this sweater. I love how a simple black sweater becomes a focal piece when you just add metal rings to it.

In this look:

Pashmina: Burberry
Bag: Zara
Earrings: Forever 21
Sweater: French Connection

Hope you are inspired.





Siempre me ha encantado la combinación negro con dorado, simplemente nunca falla , elegante, clásico, sofisticado, chic; demasiadas palabras para la sola combinación de dos colores.

Los días siguen frescos así que sigo aplicando mucho layering en mis looks.

En este look debo decir que lo especial son los aretes que me encantan a pesar de que tienen un largo extremo se me hacen lo mas cool-rocker que le puedes agregar a un look simple como este.

Pero también debo hablar del suéter.Me encantó como un simple sueter negro se convierte en una pieza focal al agregarle aros de metal.

En este look:

Pashmina: Burberry
Bolsa: Zara
Aretes: Forever 21
Sueter: French Connection

Espero que te insipire.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...