Pages - Menu

24 enero 2014

Leather on leather and suede….






My obsession with shoes is just something undescribable, I think any woman can understand this, the happiness you get when you see those perfect pair of shoes, because at the end of the day these not only help to stylize the figure but give us more power.

This season we´ll see the minimalist trend coming on stronger.
I simply love this trend because of the chicness of it.
But I must admit for someone who has an obsession with accessories I´ve had a hard time to leave aside this little addiction.

This is my casual Sunday look, where I always want to be more comfortable but never losing the style.

In this look:

Bag and Sunglasses: Uterque
Jacket: Massimo Dutti
Blouse: Gap
Earrings: BCBG Max Azria (in stores)
Shoes: Enzo Angiolini
Leggings: Hue

I hope this inspires you look.




Mi obsesión por los zapatos es simplemente algo inexplicable, creo que cualquier mujer puede entender esto, la felicidad que tienes cuando ves estos zapatos perfectos, porque al final del día estos no solo sirven para estilizar la figura sino nos dan más poder.

Para esta temporada vemos que la tendencia se esta volviendo en lo esencial a lo minimalista.
Me encanta esta tendencia, sencillez en su totalidad.
Pero debo admitir para alguien quien tiene una obsesión con los accesorios me ha costado trabajo dejar de lado esta pequeña adicción.

Este es mi domingo casual, donde quiero siempre estar mas cómoda que en la semana pero nunca perder el estilo.

En este look:

Bolsa y Lentes: Uterque
Chamarra: Massimo Dutti
Blusa: Gap
Aretes : BCBG Max Azria ( en tiendas)
Zapatos: Enzo Angiolini
Leggings: Hue

Espero que este look te inspire.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...