Pages - Menu

31 enero 2014

Heels off and relax...








It has been a very exciting and hectic week, but at the end of the day I am grateful for all those people who trust me 100% and let me show it through my work.

So today I get to rest and relax and decided to go for a more relaxed look, obviously without neglecting my heels which are my obsession.

I think the sporty chic trend is perfect for a day you want to relax, the way I usually wear it is by wearing something super chic in my look so I still look fashionable.

In this case my lovely high heels.

In this look:

Sweatshirt: Pull and Bear
Jeans: Hue
Shoes, jacket, bag: ZARA
Earcuff: Skull & Roses (mexican jewelry brand)

Hope you enjoy your weekend and try a sporty chic look.




Ha sido una semana muy pesada y emocionante, pero al final del día estoy eternamente agradecida con todas las personas que confían en mi 100% y me dejan demostrarlo en mi trabajo.

Así que hoy me toca descansar y relajarme por eso opte para hoy por un look mas tranquilo, obvio sin dejar de lado mis tacones que son mi obsesión.

Creo que la tendencia del sporty chic es perfecta para un día que quieras relajarte, la manera que yo la llevo es a pesar de ir sport y siempre llevar algo mas arreglado en el look.

En este caso unos súper tacones.

En este look:

Sudadera: Pull and Bear
Jeans: Hue
Zapatos, chamarra, bolsa : ZARA
Earcuff: Skull & Roses ( marca mexicana de accesorios)

A disfrutar este fin de semana largo y aprovechen para llevar un look sporty chic.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...