Pages - Menu

07 diciembre 2013

Christmas Stockings...



Flirting with tights







School´s out!

Finally finished the semester and I am excited, simply because I'll have my evenings free to do what I like the most about this time of year, enjoying Christmas.

Yes, I am of those Christmas fanatic, I just can´t help it, I love everything about this time of year, but I think I am taken by the most by the glow of the Christmas lights.

And with Christmas my true obsession comes along, tights!

I simply love wearing them, you can be as creative or discrete with them, they can also be a focal point to your legs and they also help you keep warm.

The tights in this look are one of my favorites, Wolford, I think this brand is an excellent choice for tights, not only because of their quality, but also by the amount of bold designs they have.

And of course I just love making these looks with high socks, I feel that they make an outfit look even more flirty.

Make the most of your legs! No matter the color or so size of them.

In this look:

Skirt: Vintage from my mom
Tights: Wolford
Blouse: Max & Co.
Necklace: ZARA
Bag: Bimba & Lola
Boots: Prada
Sunnies: Isaac Mizrahi


Hope it keeps you inspired.



¡Último día de clases!

Finalmente termina el semestre y me emociona, simplemente por el hecho que tendré mis tarde libres para hacer lo que mas me gusta, disfrutar Navidad.

Si soy de esas fanáticas de Navidad, simplemente no lo puedo evitar, todo sobre esta época me encanta, pero creo que soy conquistada por el brillo de las luces navideñas por la noche.

Y con la Navidad empieza mi verdadera obsesión por las medias.

Me encantan, aquí puedes ser lo más creativa o discreta, además que puede ser un punto focal a las piernas y te mantienen abrigada.

Las medias de este look son especiales, son de Wolford, esta marca creo que es excelente, no solo por la calidad de las medias, sino también por la cantidad de diseños intrépidos que tienen.

Y si amo estos looks con calceta alta, siento que es algo muy coqueto con lo que nosotras podemos jugar.

¡Sácale partido a tus piernas! No importando el tamaña o color.

En este look:

Falda: Vintage de mi mamá
Medias: Wolford
Blusa: Max & Co.
Collar: ZARA
Bolsa: Bimba & Lola
Botas: Prada
Lentes: Isaac Mizrahi

Espero que te inspire.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...