Pages - Menu

29 octubre 2013

Pencil obsession



Sexy and feminine all in one.

Sexy y femenina todo en uno .












I believe this trend suit every body wonderfully, I´ll never get tired of saying this, so I try to take as much as advantage of it and wear it in different ways.

In this case it isn´t a pencil skirt, but is a dress with a pencil skirt cut, to tone down the dresses and make it different I always wear on top of it a shirt or jean shirt to give it a twist to the dress and making it have another feel.

I love wearing this pencil skirt trend, I feel so comfortable and feminine, is inveitable not feel sexy in them.

So take this trend and try it , I´m sure you will love it.

In this look:
Dress: Zara (in store)
Shirt: Massimo Dutti
Bag: Urban Expressions





Creo que esta tendencia sienta maravilloso a todos los cuerpos, no me cansare de decirlo , por eso yo trato de llevarla lo más posible y de todas las formas que se me ocurran.

En este caso no es una falda lápiz , sino es un vestido con corte entubado , para bajar el tono de los vestidos y hacerlos más casual o diferentes siempre hago esto , una camisa por encima estampada o de jeans para darle un twist al vestido y que no se vea igual que los demás.

Me encanta llevar esta tendencia de falda lápiz , me siento tan cómoda y femenina , es inveitable no sentirse sexy en ellas.

Así que lleven a tope esta tendencia estoy segura que les encantará.


En este look:
Vestido: Zara ( en tienda)
Camisa: Massimo Dutti
Bolsa: Urban Expressions





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...