Pages - Menu

11 octubre 2013

Leather Obsession





It's simple, the leather jackets are my biggest obsession, I think now I have about 10 of them and they don´t seem enough.

I can say that the color that I most have is black and it is not surprising since I love the color and the edge that it gives, also it's very easy to match to any look.

Here are a couple of leather jackets that I have in my closet.

It is difficult to describe how much I love to wear them because they give different touches to shirts, skirts and even super-feminine dresses.

I must confess that I really want a red leather jacket, this is my must for this season, I just have to be on the lookout for the perfect one.

Which piece is your key item in your closet?



Es sencillo , las chamarras de piel son mi mayor obsesión, creo que ahora he llegado a tener 10 de ellas y no me parecen suficientes.

Puedo decir que el color que mas llevo en ellas es el negro y no es de sorprenderse ya que me encanta el color por el edge que tiene ademas que es muy fácil de combinar en cualquier look.

Aqui son un par de chamarras de piel que tengo en mi closet.

Es algo indescriptible como me encantan y como recurro a ellas en el día a día para darle toques distintos a camisas, faldas y hasta vestidos super femeninos.

Debo confesar que tengo muchas ganas de una chamarra de piel roja, esta es mi must para esta temporada, solo habrá que estar en la búsqueda de la chamarra perfecta.


¿Que pieza tiene que sea su favorita?


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...