Pages - Menu

09 octubre 2013

Black and white obsession














Although I try to wear color on my looks, it's hard for me, I have this slight obsession with black and white, these colors that I just love too much, I dont know if it is the freshness of one which feels like a canvas, and the elegance and edge that has the other color.

Usually must of the color I use in my looks is in my makeup, nails and accessories.

I loved this look, often it is difficult to wear a hat because we are not used to them, but I invite you to try it ,it gives a different touch and makes all of the attention go straight to your face which is something great.

In this look:
Boots: Prada
Leggings: BCBG
Blouse: ZARA
Jacket: Massimo Dutti
Hat: BCBG
Bag: Steve Madden


Hope you like it as much as I did.





Aunque trato mucho de meter color en mis looks , es algo que me cuesta trabajo , tengo esta ligera obsesión por el negro y el blanco, hay algo de estos dos colores que simplemente me atraen demasiado, no se si es la frescura de uno que se siente como un lienzo , y la elegancia y edge que tiene el otro color.

Usualmente la parte de color la meto en mi maquillaje , accesorios o esmalte y este es el caso.

Me encantó este look , se que muchas veces es difícil llevar un sombrero por que no estamos acostumbradas a ellos, pero las invito a que lo intenten les da un toque diferente y lleva el punto de atención a sus caras que es algo magnifico.

En este look:
Botas:Prada
Leggings: BCBG
Blusa:ZARA
Chamarra:Massimo Dutti
Sombrero:BCBG
Bolsa:Steve Madden



Espero que les guste tanto como a mi

                                                              

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...