Pages - Menu

25 septiembre 2013

Pumps up!!


My new love red pumps
Mi nuevo amor zapatos rojos




                          









I know it´s been a while since I last wrote and I apologize, I had a big change in my life, but here we are with all the enthusiasm as ever and with much more passion.

This look I´m wearing I loved mostly because of the fact that I was using those heels for the first time.

Red is one of my favorite colors because it exudes passion, and what better way to brighten up the day with a pair of pointy pumps.

Remember that not all of us can wear boyfriend jeans,so if you want to wear them and got short legs, try them out with nude pumps to make your legs look longer.

In this look:

Jacket and shoes: ZARA (now in stores)
Blouse: ZARA
Bag: DKNY


Hope you enjoy and inspire




Se que ha pasado tiempo desde que escribo y en verdad me disculpo , tuve un cambio fuerte en mi vida, pero ya aqui estamos con todas las ganas como siempre y con mucha mas pasión.

Este look me encanto por el hecho que estrenaba los zapatos.

El rojo es uno de mis colores favoritos por que exude pasión en toda la expresión, y que mejor que un para de pointy pumps de color para alegrar el día.

Recuerden que no todas podemos llevar el estilo de boyfriend jeans , si tienes pierna corta recuerda de buscar unos zapatos nude para intentar enlongar lo mas que se puedan las piernas.


En este look :

Chamarra y zapatos: ZARA (ahora en tiendas)
Blusa: ZARA
Bolsa: DKNY


Espero que les guste y las inspire

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...