Pages - Menu

22 julio 2013

Sequins my new love




Black and sequins love!!
Negro y lentejuelas eso es amor!!








This look is my favorite, there is something so simple, elegant and fun about black with sequins

Upon entering the store this dress took my full attention, I was so eager to try the look and love it.

The dress is asymmetrical cut with one sleeve, which helps many bodies types because it generates a distraction to the eye, and sequins make you look just fun.

Definitive I'm still dreaming of it.

And for me to give that cool look you just need leather boots or a leather jacket.

Hope you like this look, very cool for summer, helped with nude heels to make my legs seem longer .



In this look:

Dress: Almtarichi
Jacket: Massimo Dutti
Heels: Zara



Este look es mi favorito, hay algo tan simple , elegante y divertido del negro con brillos.

Al entrar a la tienda este vestido tomo mi atención por completo, ansiaba por probar el look y sali enamorada.

El vestido es de corte asimétrico con una sola manga, que eso ayuda a muchos cuerpos pues genera un distractor al ojo, y las lentejuelas bueno te hacen ver mas divertida.

Definitivo creo que sigo soñando con el .

Y para mi darle ese look cool solo necesito o unas botas de piel o una chamarra de piel.


Espero les guste este look , muy cool para verano , ayudado con nude heels para enlongar las piernas.

En este look

Vestido: Almatrichi
Chamarra: Massimo Dutti
Heels: Zara

                                                             



No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...