Pages - Menu

30 julio 2013

Prints monochrome



Print black and white
















Every year the monochromatic trend returns with different colors or different colorblocking, this season white and black .

I just love it, and I´m a big fan of black and white.

To me wearing white is like being a canvas on which paint with colors if you want to or not.

And black it generates so many emotions in me , you could be rocker and yet chic at the same time, and elegant but mysterious.

Well I think these two are colors that we all love and always make us feel confident.

In this look I wear this monochromatic style but with a little punch with this dress with a slightly psychedelic print.

With my leather boots to give it a bit more edge.

With the rockstar thing with the leather jacket which is a new purchase that I'm obsessed.

In this look

Dress: ZARA
Jacket : Massimo Dutti
Boots: Vintage
Lipstick: Chanel




La tendencia monocromatica sigue estando de moda, cada año regresa con diferentes colores o distintos colorblocking, esta temporada toca blanco y negro.

Esto me encanta , no se soy fan del blanco y negro.

Para mi vestir de blanco es como ser un lienzo donde pintas de color si quieres o simplemente no.

Y el negro me genera tantas emociones, ser tan chic pero rocker al mismo tiempo , elegante pero misteriosa.

En fin creo que son colores que a todas nos gustan y siempre nos hacen sentir seguras.

En ese look lleve este look monocromático pero con un poco de punch con este vestido con un estampado un poco psicodélico.

Y como no podia faltar con unas botas altas con volumen para hacer ver un poco mas delgadas las piernas.

Con el toque rockstar con la chamarra de piel mi nueva adquisición que estoy obsesionada .

En este look:

Vestido: ZARA
Chamarra : Massimo Dutti
Botas: Vintage
Labial: Chanel


Espero les guste el look.

                                                       



No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...