Pages - Menu

01 julio 2013

Beauty with Chanel


Beauty look 










Finally the day came, I was so eager to have this experience and tell you all about it.

A day of beauty at Chanel, where I had the opportunity to try all the products and see all the benefits they provide to our skins.

The fact is that Chanel somehow sounds luxurious, but never be afraid to come and see the products and prices which are more affordable than you might think.

It all started with a facial lighting, where you lie down for a whole hour in robe and slippers, where they give you a massage and where you relax.

This was a great start to the day of beauty.

Then came part 2 makeup one of my other obsessions.

Victor Medina one of the makeup artist for Chanel, made a look for me that the whole focus would be the eyes.

I loved it!!

He played with burgundy colors, from the eye shadow to the mascara.

Believe me the burgundy mascara gave a fantastic effect because the eye looks a whole lot more different than usual.

It was difficult for Victor to play with the imperfections of my skin but covered them the best way using the lumier Perfection, which gives a bright velvety finish to the skin.

Then he used Soleil Tan ,which for someone like me who can´t get a tan it´s a great choice, it is a cream bronzer that you can use on the entire face or as contour.

I love this product, it is a huge pot that I think will last until I die, but I love the effect it has on my skin.

And to give it a perfect finish Victor used Le Beige Mattifying powder that has literally flown out of the stores, so run for it, is has a really natural and velvety look that make your skin look beautiful.

Just try it out and tell me.

My advice is to not be frightened by the brand, always try to go to the counter and test the products and ask prices, it does not hurt to ask.




Finalmente llego el día, tenia tantas ganas de tener esta experiencia y contarselas .

Un día de belleza en Chanel, donde tuve la oportunidad de conocer todos los productos y los beneficios que brindan a la piel.

Se que por el hecho que es la marca Chanel suena de cierta manera lujoso, pero nunca tengan miedo de acercarse y ver los productos y precios, son mas accesibles de lo que uno puede llegar a pensar.

Todo empezó con un facial de iluminación, donde te recuestan por una hora entera en bata y pantuflas y te dan masajes y donde te relajas.

Esto fue un gran inicio para el día de belleza.

Luego de esta gran experiencia y toda relajada pues pasamos al maquillaje que esta es mi obsesión.

Victor Medina uno de los maquillistas para Chanel , creo en mi un look muy dramático donde el enfoque total era el ojo.

Me encanto!!

Jugó con tonos en vino , desde las sombras hasta el rimmel.

Creeanlo el rimmel vino , le dio un efecto fantástico pues confunde un poco al ojo sabiendo que traes algo diferente pero no estas seguro de que es.

Se que fue difícil para Victor jugar con las imperfecciones de mi piel pero las cubrió de la mejor manera utilizando el Perfection lumier, que da un acabado aterciopelado y mucha luz a la piel, donde luego aplico corrector

Terminó usando el Soleil de Tan que para alguien como yo que no puede broncearse mucho es una gran opción, a que es un bronceador en crema que lo puedes utilizar en toda la cara o como perfilador.

Este producto lo amo , es un bote enorme que creo que me durara hasta que me muera , pero amo el efecto que produce en mi piel.

Y para tener un acabado perfecto uso el Le Beige, polvo matificador que literal ha volado en las tiendas , así que corran por el , tiene un acabado tan natural y aterciopelado que la piel se ve deliciosa .

Ya lo probaran y me dirán.

Mi consejo es no se espanten por los nombre ostentosos, siempre acerquense y prueben los productos y pregunten precios , no se pierde nada al preguntar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...