Pages - Menu

31 mayo 2013

Soft Rock



Lace and leather my love
Encaje y piel lo amo










I love making contrasts , I think it's a very cool way to wear lace, giving a different look.

This blouse was another gifts for my mom and sister for my surgery,they love to shop their obsession.

Also in this look took I´m waring a mexican brand it´s called Pink Revolver,they make accessories, I love their things they are beautiful and original , and it always feels good to support mexican fashion as it is up and running.

In this look:

Boots: Zara
Leggings: Zara
Blouse: BCBG
Bracelet: Pink Revolver
Ring: Those rare acquisitions made ​​in Istanbul.

Hope you like it, always try something super feminine with something hard to add an edge to your look.




Amo hacer contrastes en todo , creo que es una forma muy cool de llevar encaje , dandole un toque diferente rockeron.

Esta blusa fue otro de mis regalos de mi mama y hermana por mi operación, les encanta consentirme y mas cuando saben que es con algo de ropa o accesorios.

También en este look llevo algo de diseñadores mexicano la marca se llama Pink Revolver, hacen puros accesorios, me encantan tiene cosas muy lindas y originales , hacen envíos , siempre es bueno apoyar moda mexicana ya que va hacia arriba y eso me da mucho gusto.

En este look:

Botas: Zara
Leggings: Zara
Blusa: BCBG
Pulsera:Pink Revolver
Anillo: Esas adquisiciones raras que hice en Estambul.


Espero que les guste, siempre intenten algo super femenino con algo duro , le a un edge a tu look.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...