Pages - Menu

07 abril 2013

Emerald Snake


Emerald and leather love this

Esmeralda y piel , amo esto





Emerald green is the color of the year says Pantone, and I love it , is one of my favorite colors , and I think it suits all skin tones.

In this look I´m wearing

Jeans : Gloria Vanderbilt
Shoes: Micheal Kors
Bag: Micheal Kors
Tshirt: Gap

The leather jacket is another finding thanks to my mom, I don´t know the brand but I love it, because it has lots of metallic zippers on it.

Hope you like it.




El color esmeralda según Pantone, es el color del año y me encanta pues es uno de mis colores favoritos, y siento que le va bien a todo tipo de pieles.


En este look llevo:

Jeans : Gloria Vanderbilt
Zapatos: Micheal Kors
Bolsa: Micheal Kors
Blusa: Gap


La chamarra es otra cool adquisión que hizo mi mama por mi , no se de donde es pero tiene detalles en cierres metálicos que me encantan.


Espero les guste.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...