Pages - Menu

25 abril 2013

Country meets the city








Country type of boots
Botines estilo country 







And these days are still weird, but I love this kind of cool weather, beacuse you do not need a jacket.

I am a fan of the boots and most of all the cowgirl kind , I bought this one´s in Spain and I also love that they have seen it all,they have on the sides very flirtatious fringes that you can play with

In this look:

Skirt: Made by me
Blouse :ZARA (in stores)
Boots:MTNG Originals
Bag: Micheal Kors


Hope you like it ;)




Y estos días siguen raros, pero me encanta amo este tipo de clima fresco pero que no necesitas de chamarras.

Yo soy fan de las botas y mas que nada las vaqueras , estas las compre en España y me encantan ademas que han vivido de todo, traen a los costados unos flequillos muy coquetos con lo que puedes jugar con los pies.

En este look:

Falda: Hecho por mi
Blusa:ZARA ( en tiendas)
Botas:MTNG Originals
Bolsa: Micheal Kors


Espero que les guste ;)


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...